2009. április 26., vasárnap

Halfilé tejszínes póréhagymával és zöldborsóval


GoodFood recept.

Az eredeti recept créme fraiche-t használt, de az épp nincs itthon :-) úgyhogy tejszínnel helyettesítettem. Persze csak óvatosan, így is túl leves lett, de épp ezért klassz hozzá a tészta köretként.
Különben az eredeti képen a könyvben is elég leveses. :-)
Ez egy olyan ebéd, amihez nem kellenek különösebb hozzávalók, nálam halfilé mindig akad a mélyhűtőben, ugyanitt zöldborsó is, a hűtőben most épp árválkodott egy elfelejtett póréhagyma is. Tejszínt is szoktam tartanai általában.

Hozzávalók:

halfilé
póréhagyma
zöldborsó
créme fraiche
zsálya (szárított)
só, bors

Elkészítés:

Egy tepsit kibéleltem két réteg alufóliával, erre sót és borsot szórtam.
Egy rétegben leterítettem a halszeleteket, újabb só- és borsszórás következett, valamint pár zsályalevelet tettem minden halszeletre.
Ráhalmoztam a felszeletelt póréhagymát, és a zöldborsószemeket.
Meglocsoltam egy kevés tejszínnel, és 200 C-on alufóliával lefedve megsütöttem.
Közben tésztát főztem, a hallal és a finom tejszínes lével tálaltam.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: