2012. október 23., kedd

Pierre Hermé helyett Gordon Ramsay körtetortája

 
Gordon Ramsay recept.
 
  Mostanában egyfolytában Pierre Hermé csokis könyvét lapozgatm, mert éppen életem azon korszakában vagyok, amikor CSOKIT AKAROK ENNI!!!.
Bár ebben a tortában egy fia csoki sincsen,  a körteszezon kellős közepén egy csodás mandulás körtetortát alkothatunk.
Véletlenül bukkantam a receptre Sajtkukacék blogján, és azért is megörültem neki, mert régóta keresek olyan mandulakrémet, amit croissantba lehet tölteni, hogy egyszer otthon is készíthessek olyan croissant-t, amelyel ebben a francia pékségben kapni... és ebben a receptben szerintem nagyon hasonló dolgot kell kiverenünk a töltelékhez.
A torta igazából második látásra lett szerelem, mert (szerintem) kiszáradt, nem figyeltem arra, hogy légkeveréses sütőben 20 C-kal alacsonyabb hőmérsékleten kellett volna sütni.
Viszont másnapra a folpack alatt tökéletes állagúvá puhult.
 
A receptet megtaláljátok itt.
Köszi Niki!!!


Nincsenek megjegyzések: