2008. március 16., vasárnap

Zöld 3. Mentás-korianderes- zöldborsós rizottó


Mentás- korianderes- zöldborsós rizottó

Rizottó, az új kis kedvencem. A rizs nem tartozott nagy gasztro-kedvteléseim közé, míg rá nem jöttem, hogy krémes rizottóként egyszerűen ellenállhatatlan.
Ezt a receptet már nem tudom hogy hol találtam, úgyhogy fejből írom le, hogyan is csináltam.

Olajon hagymát pároltam üvegesre, majd beletettem a rizst, és picit átpirítottam. Aztán fokozatosan elkezdtem zöldséglevessel felöntögetni, mindig csak annyival, hogy a rizs pár perc alatt felszívja, de még krémes maradjon. Ezt addig csináltam, míg majdnem megpuhult a rizs. Öntöttem bele fagyott zöldborsót, és vágtam bele friss koriandert és mentát. Borsoztam, (sót nem tettem bele) és készre főztem, folyamatosan kevergetve, hogy krémes maradjon.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: