2008. szeptember 20., szombat

"Idegen tollakkal"...1.


...na nem ékeskedve, annál inkább linkeskedve!
Vagyis imádok blogokról főzni!!!
A receptek kreatívak, legtöbbször idényalapanyagokból, fotóval, beszerzési helyekkel, kommentekkel...
Aki ilyen háttérrel nem tud főzni, az ne a blogokban keresse a hibát...!
:-)

( A fotók természetesen a sajátjaim, ami nem elég szép (vagyis nem lett éles), az telefonnal készült.
Tulajdonképpen kicsit önző céllal gyűjtöttem össze amiket mostanság készítettem, hogy könnyen megtaláljam.
:-)

Lássuk akkor sorban:

Millie, azaz Pákosztos macska barátnőm isteni Őszibarackos salátája:

http://pakosztos.blogspot.com/2008/07/szibarackos-salta.html



Mamihami óriási ötleten alapuló Kolbászkás chifferinije, ami nálam Kolbászkás orechiette lett, mert azt találtam a szekrényben.
Kolbászhúsból fasírtok? Mekkora ötlet! Nekem magamtól ugyan nem jutott volna eszembe, és jóval egyszerűbb, mint darált húst venni, aztán kiderül, hogy nincs otthon zsemlemorzsa, stb. Bár az általam választott sütőkolbász magyar márka volt, istentelenül elsózták, ebben kimerült a magyar ízvilág, de majd legközelebb másikat választok. És én nagyobb gombóckákat formáztam a kolbászhúsból, kb diónyiakat.

http://mamihami.blogspot.com/2008/02/tszta-icipici-gombckkkal.html



Krémleves?
Akkor Chili&Vanilia!
Rucolás cukkinikrémleves.
Először csináltam, de nem utoljára!
A háttérben barátnőm anyukája által hímzett tyúkocskás fóliatartó részlete.


http://chiliesvanilia.blogspot.com/2006/03/cukkini-rukkola-krmleves.html

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Renata Kalman írta...

szia!
Jó kis bögréid vannak! :)