2008. szeptember 7., vasárnap

Mivanotthonéppen-csirkesaláta keleti beütéssel



Csirkesaláta a hűtőben és szekrényben találtakból összedobva

Arra az estre, mikor nagyon éhesek vagyunk és 10, nem is, 5 percen belül enni szeretnénk, és -bár ritkán-, semmi, de semmi kedvünk főzni...

:-)

Kedvenc salátáskönyvemből, kis változtatásokkal.
(= pirított mogyoró elfelejtve, uborka helyett pedig helyes zebraparadicsomokkal)

Hozzávalók:

sült csirkemell vagy comb, én készen vettem grillcsirkét ( nem vetni rám követ!)
jégsaláta, vagy ami épp akad a hűtőben
uborka (helyette zebraparadicsomot használtam, épp lehetett kapni a madaras tescoban, le is csaptam rá)
serpenyőben pirított mogyoró
csíra
( én a pikáns elnevezésűt szeretem legjobban, ami vegyes cucc)

Öntet:

1 lime leve és reszelt héja
2 ek szójaszósz
1 ek méz
1 ek földimogyoró- olaj

Elkészítés:

Összedobjuk, és kész.
:-)
Kicsit bővebben: a hozzávalókat felvagdossuk- szeleteljük, egy tálba tesszük.
Az öntethez kézi habverővel összekeverjük a hozzávalókat, és a salátára öntjük, összeforgatjuk, és tálaljuk.

Megjegyzés: a zebraparadicsomoknak tökugyanolyan íze van, mint a normális pirosaknak, csak flancosabb.




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: