2009. február 17., kedd

Dijoni-mustáros halfilé sült céklával

GoodFood recept. Good Food mánia.




Eredei recept itt.

Hozzávalók:

pár db sült cékla
saláta (hiába kerestem rucolát, nem kaptam, még a biorészlegen sem...)
eredetiben lazacfilé, de tengeri halfiléből is finom
dijoni mustár
kapor
tejföl
só, bors, olaj

Elkészítés:

A halat kicsit megsóztam, bekentem a dijoni mustárral, és a recept szerint mustármagba is beleforgatom, én ezt most kihagytam.
Kevés olajon serpenyőben átsütöttem.

A céklát jóval a felhasználás előtt elő kell készíteni, mert pl az én sütőmben legalább 2 óra kell nekik, míg a gumók átsülnek.
Egy tepsibe alufóliát teszek, belerakosgatom a megmosott céklagumókat, olajjal meglocsolom, megborsozom és 200 C-on villanysütőben 1-1,5-2 órán keresztül alufóliával lefedve sütöm, sütöm, sütöm, sütöm.
Néha ránézek, hogy mi újásg, de igazából jól elvannak maguknak is.
Ha kész, egy fél gumót felszeletelek, tejfölt csorgatok rá, arra dijoni mustárdarabkákat potyogtatok, és salátával, valamint a frissen sült hallal tálalom, és előtte még szórok rá jó sok kaprot.

Hal, friss saláta, lila zöldség. ( = omega-3 zsírsavak, vitaminok, antioxidánsok).
Kell ennél egészségesebb vacsora?
:-)
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: