2009. február 22., vasárnap

Narancsos lencsesaláta

...avagy Kalandozás a Culinarisban...



Hétvégén zarándoklatot rendeztünk Millie-vel a Culinarisba. A Kánaánba- legalábbis számunkra, akiknek a főzés élvezet, és folyton a szakácskönyveket, a blogokat és a magazinokat bújjuk, és igyekszünk sok mindent ellesni a népszerű sztárséfektől- persze az aktuális kedvencek mindig változnak. Számomra a főzés kikapcsolódás is, valamint elbűvöl az alkotás öröme, és szerintem Millie számára is, ha DaniKapitány épp nem akaraja kipakolni az alsó konyhafiókok tartalmát... :-)
Szóval bevásárlólisták készen ( mirin, light szójaszósz, peanut butter, lemon curd /csak a biztonság kedvéért persze, hiszen ezt már tudunk csinálni/, harissa, fűszerek, tamarindszósz, nagyszemű só, curry, stb, stb, stb. ), Dani az apjára bízva (mindjárt jövünk- na persze...), átsuhantunk a városon, és már meg is érkeztünk.

És az egyik polcon különféle lencsékre bukkantam, köztük erre a sötét színű apró szeműre. A hátoldalán találtam egy ajánlott receptet- ez lett belőle. Összekevertem az otthon talált nagyobb zöldszemű lencsével, pár órára beáztattam, megfőztem, majd reszelt narancshéjjal, pár kanál narancslével, sóval és borssal, balzsamecettel ízesítettem, és zöld olajbogyóval tálaltam.
Nagyszerű köret például halak mellé.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: