2009. július 29., szerda

Csokis keksz Millie módra



Pákosztos Milliéknek van egy (-két) fémdoboza, amelyből szinte sose fogy ki a süti. Legalábbis barátném nagyon igyekszik, hogy így legyen.
Ezt a sütit hónapokkal ezelőtt volt szerencsém megkóstolni az egyik dobozból, és egyből elvarázsolt.
Amennyire puritán, nekem annyira bejön.
Pierre Hermé kreálmány különben.
Most, hogy a napokban több vendégségbe is készülök, az egyikbe megsütöttem én is, mert úgy tanultam, üres kézzel nem illik menni.
:-)
Eccerű, gyors, finom- az én sütőmmel csak arra kell vigyázni, hogy az aljuk ne égjen meg- fájó szívvel bár, de az első tepsiből 6-8 db egyből a kukában landolt, mert az aljuk feketére égett- és mint tudjuk, az rákkeltő, úgyhogy ilyeneket nem eszünk meg.180 C-on villanysütőben 16-18 perc alatt sülnek meg.
Recept itt.




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: