2009. július 22., szerda

Nyár, meggyszörp, citromos-meggyes piskóta



Mert kellett valami finom desszertet csinálnom, mégha 35C körül járkál is az idő...
Hál'Istennek, hiszen NYÁR van! Legyen is meleg!
Szóval imádom a citromot, és úgy gondoltam, ideje itthon is remekelnem egy adag lemon curd-öt. Amit aztán mascarponéval kikevertem, és piskótatekercsbe kenegettem, meggyel kiraktam, feltekertem, és kész is lett az üdítő, édes- savanyú friss süti.
A házi meggyszörp Anyukámat dícséri. Annyira finom lett, hogy Tesóm megjegyezte, hogy ebből bizony nem adunk senkinek!
:-) :-) :-)
(Én így csatlakozom a blogokon most kibontakozó műkaja- ellenes kampányhoz-amivel nagyon egyetértek! Ugyanis a házi lemon curd össze sem hasonlítható a tartósítószeres- és bizonyára sok aromát tartalmazó boltival. Nincs benne sem tartósítószer, sem E betű. Egy hátránya van csak: éppen ezért nem áll el túl sokáig, így nagyon gyorsan meg kell enni...)
;-)

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Philippe írta...

Orsi,

that looks beautiful !! and needs to be translated.

Best regards,

:o) Phil