2009. szeptember 20., vasárnap

Párizs, au revoir...


...azaz lássuk, mivel sikerült meglepnem magam, hogy itthon is érezhessem Párizst...



A különböző ízesített cukrok nagyon népszerűek, egy-egy különlegességet egyszerűen nem tudtam otthagyni.
Az illatuk fenomenális, és az ízük is...
Különben az üzletek fel vannak készülve a gasztroturistákra, minden kapható kisebb-nagyobb egységcsomagban és díszdobozos változatban is: a cukrok, a fűszerek, a borok, a sajtok, és az édességek is.
Csak férjen a bőröndbe...

Az ibolyaíz (violette) és a levendulaíz (lavande) különösen gyakori, mint az alább látható cukorka esetében is.
Itt az ibolyaízt még egy kis ánizs- meglepetéssel is kombinálták, amely csak az utolsó pillanatban érzik.
C'est chouette!


A két doboz kávé és a legfelső kép közepén látható fűszer a Fauchon- beli kalandozásunk gyümölcse.
A pink- fekete dobozos nekem, a narancs- fekete pedig ajándék szüleimnek, akik a mai reggelüket ezzel a kávéval nyitották.
Nagyon ízlett nekik.
(Merci beuacoup for my special guide, Philippe to help me choosing one of the best coffee of Fauchon. And guiding me in this wonderful city as well.)
;-)


Tudom, hogy semmi köze Párizshoz, de a Starbucks nem maradhatott ki a "to go" listából...
És egy bögre nagyon velem akart jönni...
:-)

A Louvre- ban véletlenül találtunk egy Starbucks-ot, így nem kellett messzire mennünk a lenyűgöző műalkotások közeléből.
A Louvre különben életem egyik legcsodálatosabb élménye, egyszerűen fantasztikus, mi minden látható ott, és hogy ott állhatok a 3000- 4000 éves műkincsek előtt...
Maga a Történelem elevenedett meg egy fél napra, teljes valójában.
Mindaz, amit valaha tanultam, és képeken láttam a könyvekben, most szinte kézzelfoghatóan ott volt, pár centire tőlem...
Nincsenek szavak, hogy leírják, mit éreztem, és mennyire boldog voltam, hogy másodjára is eljutottam ide...
(Sajnos ismét az történt, mint legutóbb: órákra leragadtam az ősi civilizációknál, a -1. és a 0. szinten, ezenkívül a kávé és a cheescake után belefért még a Mona Lisa, néhány Boticelli, Michelangelo és...indulni kellett a reptérre...
Úgyhogy megfogadtam: legközelebb egyből a 2. emeleten kezdek!!!)


Paris, au revoir a bientot...
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Millie írta...

MIkor mehetünk körbeszaglászni? :-D