2006. szeptember 16., szombat

Üdvözlök minden kedves barátomat az én főzőcském világában!
Szeretek sütni- főzni, és bár nincsenek nagyratörő gasztronómiai vágyaim, akkor érzem jól magam, ha finom ételeket tehetek a férjem, családom és barátaink elé. Imádjuk a nemzetközi konyhát, gyakran válogatunk görög, mexikói, kínai, olasz, spanyol receptekből. Én személy szerint a magyaros konyháért is rajongok, bár a hétköznapokban a reformosabb, egészséges ételeket részesítem előnyben- bár megjegyzem hogy nincs tele a konyhánk sem édesköménnyel, sem tenger gyümölcseivel, sem sok exkluzív hozzávalóval. Bár ezeket sem vetem meg, ilyenekre "vadászni" nincs mindig időm. Ha épp sikerül hozzájutni valamilyen különlegesebb hozzávalóhoz, szívesen próbálkozom- és jól megjegyzem hol vettem. Így szerettük meg pédául a kuszkuszt, a bulgurt, sokféle kínai páclevet és szójaszósz- variánsokat, a vöröslencsét és még sorolhatnám.
Ezen finom ételek receptjei következennek hát itt- egy helyen összegyűjtve, így legalább nekem sem kell minden egyes alkalommal végigböngésznem a papír recept-gyűjteményemet.
Orsi

Nincsenek megjegyzések: