2009. március 22., vasárnap

Lencse lencsével és lazaccal :-)


Ma lencsés jókedvemben voltam.
Találtam egy szuper lencseleves- receptet, Mennyei Mignon blogján, és a Culinaris- beli kalandozásom eredményeként végre kipróbálhattam az ott beszerzett garam masalát.
Nem akartam még egy seszínű barnás krémlevest posztolni, de ez igazán megérdemli a megemlítést, annyira finom.

Tegnap már beáztattam a lencsét, és láttam, hogy jó sok lesz, ezért összedobtam egy spenótos-lencsés- lazacos vacsit is.
Ami- minő meglepetés- GoodFood recept.
Szuperegészséges, szupergyors, szuperfinom.
Amilyennek egy vacsinak lennie kell egy fárasztó nap után, Bridget Jones 2 közben.
Hogy ne legyen akkora fenekünk, mint neki.
:-)
:-)
:-)
Lencse lazaccal
Hozzávalók:
lencse
spenót (fagyasztott kocka, nem püré)
lazac ( konzervet használtam)
olívaolaj, só, bors, citromlé
Elkészítés:
A lencsét megfőzöm, a spenótot kiolvasztom, felvagdosom.
Az olívaolajat összekeverem pár csepp citromlével, sózom, borsozom.
Egy tálban összekeverem a spenótdarabokat, lencsét és az öntetet, és a lazaccal és citromkarikákkal tálalom.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: