2009. március 21., szombat

Rozmaringos tavaszi tejszínes tészta


GoodFood recept.
(Mostanában) mi más?
Annál is inkább, mert ma a gyöngyfűzős workshopot salsaworkshopra cseréltem, és úgy éreztem, 5 óra tánchoz kell az energia, így jöhetett bátran a tészta. Cél volt még, hogy kb 15 percet kelljen eltölteni a konyhában.
Ez a recpet minden kívánalomnak megfelelt.

Hozzávalók

tészta
fehérbab
zöldbab
bébirépa
fokhagyma
újhagyma vagy póréhagyma
olívaolaj
tejszín
só, bors, rozmaring

Elkészítés:

A tésztát odateszem főni, közben elkészítem a tavaszi ízvilágú mártást.
Legjobb, ha friss hozzávalókat használok, de ma fagyasztott és konzerv zöldségekkel kellett egyelőre beérnem. Én mikróban pároltam meg a bébirépát és a zölbabot, közben olívaolajon a tűzhelyen megpároltam az újhagymát illetve a póréhagymakarikákat is. Hozzáadtam a fokhagymaszeleteket, épp csak összemelegítettem, és hozzázuttyintottam egy lecsepegtetett fehérbabkonzervet, majd az időközben megpárolódott zölbabot és bébirépát. Sóztam, borsoztam, őrölt rozmaringgal ízesítettem, és elég sok tejszínnel felöntöttem.
Összemelegítettem, összeforgattam az időközben kifőtt tésztával, és kész is.
Finomabb lett volna friss rozmaringgal, de az időközben kiszáradt a konyhaablakban. Meg különben is, lehet, hogy kakukkfű volt...

:-)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

trinity írta...

Jó kis húsmentes tészta recept...
Nekem a rozmaring bírja az ablakban-de pl. a koriander 2 napot bír ki-fel is adtam:))

Philippe írta...

Orsi,

You don't have to translate but that looks nice. Can you just explain?

:o)) Phil